Another minute of pleasure

უბრალოდ სასაცილოა რამდენს განვიცდით და სიტყვას არ ვამბობთ,
ბოლო ხმაზე ვყვირით, მაგრამ არავის შეუძლია გაგება…

შეიძლება არ ვარ ყველაზე ლამაზი, ჭკვიანი და ძლიერი, მაგრამ ხომ ვარ
ის, რაც ვარ და არ ვცდილობ ვიყო ის, ვინც არ დავბადებულვარ.

ზოგჯერ დგება მომენტი, როდესაც იწყებ ფიქრს, როგორ აპირებდი სამუდამოდ
გვერდში გყოლოდა ადამიანი, რომელთანაც ახლა აღარაფერი გაკავშირებს, გარდა
რამდენიმე მოგონებისა…

არ მოვიტყუები: მენატრება ჩვენი დიალოგები, შესაძლებლობა იმისა, რომ ყველაფერი
მომეყოლა შენთვის და რწმენა რომ მუდამ ჩემს გვერდში იქნებოდი…

ადამიანებს იმის კი არ ეშინიათ, რომ თქვან: “მე შენ მიყვარხარ”,
არამედ იმის თუ რა პასუხს მიიღებენ…

ჩემმა საუკეთესო მეგობარმა იცის, რომ არ ვარ უნაკლო, მაგრამ მაინც ისე მიმიღო,
როგორც უნაკლო და სწორედ ამიტომ არის ის ჩემი საუკეთესო მეგობარი.

საუკეთესო მეგობარი ისაა, ვინც არ განსჯის შენს ცუდ საქციელს…
ამას ხომ ისედაც უამრავი ადამიანი გააკეთებს შენს გარშემო.

არასდროს დაიწყო შენი საქციელების ახსნა… მეგობრები ისედაც დარწმუნებულები
არიან შენში, ხოლო მტრები მაინც არ დაგიჯერებენ.

არსებობს მიზეზი, თუ რატომ უახლოვდები ადამიანებს: ან სწორედ მათ უნდა
შეცვალონ შენი ცხოვრება, ან შენ თავად ხარ ის, ვინც გააკეთებს ამას მათთვის.

ყოველთვის გახსოვდეს, რომ როდესაც თავს ცუდად გრძნობ, შენ ხარ თუნდაც
ერთი ადამიანის ღიმილის მიზეზი.

ყველაზე საშინელი გრძნობაა, როდესაც ვიღაც თავს განსაკუთრებულად გაგრძნობინებს,
მოულოდნელად დაგტოვებს და შენ გიწევს მოიქცე ისე, თითქოს არ განაღვლებს.

არავითარი საიდუმლოებები არ ჭირდება წარმატების მიღწევას: ის შედეგია
მომზადებისა, დაუზოგავად მუშაობისა და დაცემის შემდეგ წამოდგომისა.

გამოიყენე ღიმილი რომ შეცვალო სამყარო და არ მისცე მას უფლება შეცვალოს შენი ღიმილი.

სიმართლე გითხრათ, სულაც არ მინდა ადამიანი, რომელიც მხოლოდ კარგს დაინახავს
ჩემში… არამედ მინდა ადამიანი, რომელიც ცუდსაც დაინახავს, თუმცა მაინც
მოუნდება ჩემს გვერდში ყოფნა.

მიყვარს ჩემი საუკეთესო მეგობარი მიუხედავად იმისა თუ რისი გამოვლა გვიწევს
ერთად და რამდენს ვკამათობთ, რადგან დარწმუნებული ვარ ბოლოს ის მაინც
ჩემს გვერდში იქნება.

ზოგჯერ უნდა შეეგუო, რომ რამდენიმე ადამიანი ყოველთვის დარჩება შენს
გულში მიუხედავად იმისა არის თუ არა ის შენს გვერდში ამ წამს.

ალბათ რამდენიმე წამი რომ მოვრჩენილიყავით წუწუნსა და ტირილს, მივხვდებოდით
რამდენი ადამიანი არსებობს მსოფლიოს გარშემო, რომელსაც გაცილებით უარესი
ცხოვრება აქვს, მაგრამ მაინც ახერხებს ძლიერად დარჩენას.

მიყვარხარ და მეზიზღები. იცი როგორ ვარ? მინდა გადაგაგდო კლდიდან
და შემდეგ გავიქცე კლდის ქვეშ, რათა დაგიჭირო.

იმ მომენტიდან, როდესაც საკუთარი თავის სხვებისთვის შედარებას დაიწყებ,
მიხვდები როგორ გეკარგება ნელ-ნელა თავდაჯერებულობა.

თქვენ იცით ჩემი სახელი, მაგრამ არა ისტორია. თქვენ იცით რა გავაკეთე, მაგრამ
არა ის, თუ რა გამოვიარე. ამიტომ დაფიქრდით, სანამ განმსჯით.

იყავი ბედნიერი, რადგან შენს ბავშვობაში ტიროდი არა იმიტომ, რომ დაშორდი
შეყვარებულს არამედ იმიტომ, რომ შენი თოჯინა ავად იყო.

არ დახარჯოთ დრო სხვაზე შთაბეჭდილების მოსახდენად. აკეთეთ ის რაც
გიყვართ, გიყვარდეთ ის, რასაც აკეთებთ!

ყველაზე კარგი მეგობრები ისინი არიან, რომლებსაც უყვარდი მაშინ,
როდესაც თითქმის არავისთვის იყავი მოსაწონი.

იყავი მადლობელი იმისი, რაც გაქვს იმის მაგივრად რომ იყო მოწყენილი
იმისთვის, რაც არ გაქვს.

იყო ბედნიერი – შენი არჩევანია და არ გადადო ის ხვალისთვის.

პატივი ეცით მას, ვისაც შეუძლია თქვენში სამი რაღაცის დანახვა: ტკივილის თქვენს
ღიმილს მიღმა, სიყვარულის თქვენს ბრაზს მიღმა და აზრის თქვენი სიჩუმის მიღმა.

ნდობა ყველაზე ადვილად იკარგება და ყველაზე რთულად ღდგება.

არასდროს შეგიძლია გაიგო როგორ ტკივა სხვას, სანამ ამ ტკივილს საკუთარ თავზე არ გამოცდი.

ცხოვრება მთავრდება მაშინ, როდესაც წყვეტ ოცნებას.

ნამდვილი მეგობრები ყოველთვის შენს გვერდში არიან, ყალბი მეგობრები
კი მხოლოდ მაშინ გამოჩნდებიან, როდესაც რაიმე დაჭირდებათ.

ყველაზე დიდი შეცდომა, რაც დავუშვი ცხოვრებაში არის ის, რომ ზოგ ადამიანი
იმაზე მეტ ხანს გავაჩერე ჩემს გვერდში, ვიდრე ისინი ამას იმსახურებდნენ.

ღმერთო, გმადლობ: გავიღვიძე, ჯანმრთელი ვარ, შესაძლებლობა მაქვს ვუყურო მზის სხივებს!

როდესაც შეგიძლია ახსნა რატომ გიყვარს ადამიანი, ეს მოწონებაა, ხოლო, როდესაც
სიტყვები გეფანტება, აზრს თავს ვერ უყრი და თვალწინ ის წარმოგიდგება, ეს სიყვარულია.

მხოლოდ იმიტომ, რომ არ გწერ არ ნიშნავს, იმას, რომ არ ვკვდები შენთან ლაპარაკის სურვილით.

სამყაროს ჭირდება მილიონზე მეტი ადამიანი, რომ შეივსოს, მე კი მჭირდება მხოლოდ ერთი.

არასდროს გაიხედოთ უკან… კონკიას რომ უკან გაეხედა, აღარ დაკარგავდა
ფეხსაცმელს და პრინცესა ვერ გახდებოდა.

თუ ადამიანისთვის მნიშვნელოვანი ხარ, ისინი გამონახავენ დროს შენთვის, ხოლო
თუ არა საბოდიშო ტექსტს შეთხზავენ.

როგორ ვამაყობ დედაჩემით: მას ხომ ჩემნაირი შვილი ჰყავს!

არასდროს უთხრათ მწეველებს, რომ გაწუხებთ მათი სიგარეტი, რადგან ის მათ… კლავს.

მე ვთქვი, რომ დაგივიწყე, მაგრამ ყოველთვის, როდესაც მობილურში
მესიჯი მომდის, მინც მეფიქრება შენგან ხომ არ არის.

ცრემლები: 1% წყალი, 99% გრძნობები.

როდესაც გიყვარს, ზოგჯერ ვერაფერს ამბობ, რადგან სიტყვებს არ შეუძლიათ
გადმოსცენ, რას გრძნობ.

არ აქვს მნიშვნელობა, რამდენად კარგი თუ ცუდი ცხოვრება გაქვს. გაიღვიძებისთანავე
იყავი მადლობელი, რომ ცოცხლობ. ვიღაც სადღაც ამ წამს იბრძვის, რომ გადარჩეს

 

By lol1pop

Leave a Reply

