თინეიჯერები

მომენტი,როდესაც გინდა რომ შენს მეგობარს აუხსნა რომელ მუსიკაზე ეუბნები,მაგრამ ნამდვილად არ გინდა რომ უმღერო.
-მომენტი,როდესაც სკოლიდან ბრუნდები სახლში,იხედები სარკეში და ფიქრობ:”ნეტა მართლა ასე გამოვიყურებოდი მთელი დღე?”
-მომენტი,როდესაც ძალიან მშიერი ზიხარ კაფეში,მიმტანს მოაქვს ის რაც შენ შეუკვეთე,გგონია რომ შენ მოგიტანს,ამ დროს კი სხვა მაგიდასთან მიაქვს.
-ის მინი გულის შეტევა,როდესაც ფეისბუქი გიწერს რომ შენ არასწორად შეიყვანე პაროლი.
-ის რომ მე არ ვლაპარაკობ,არ ნიშნავს რომ მე ვარ ცუდ ხასიათზე!
-როდესაც მინდა რომ ჩემს მშობლებს ვთხოვო რაიმე,მე ველოდები მომენტს,როდესაც ისინი იქნებიან კარგ ხასიათზე
By lol1pop

Leave a Reply

